Kirjoittaja Aihe: Vääryyshän se on tämäkin  (Luettu 4270 kertaa)

Helmikuu 06, 2013, 10:26:17 ap
Luettu 4270 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Niin no kun sielä eu:ssa nyt on päätetty,että saunanpesään tarvis laittaa joku suodatin.Niin no koskeeko tämä eu päätös esim.Italialaista.Epäilen suuresti tämmösen lain koskevan ainoastaan suomalaista,meiilähän noita saunoja on.Siis tämmönen laki ei todellakaan ole tasapuolinen.Tästä johtuen olen ollut jo kolmeen kansanedustajaan yhteydessä,vaikka ei siitä todellakaan mitään apua ole,mutta kumminkin tutuilleni olen siitä jutellu.Eiks kaikki muutkin vois tutuilleen jutella.Ja tietysti me sitten otetaan tänne satatuhatta kreikkalaista töihin,kun meillä noita töitä tuntuukin niin pirusti olemaan.Et semmosta.

Helmikuu 06, 2013, 10:28:26 ap
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Eheii...ei italialainen ja kreeku sauno-niillä on riittävän
lämmin muutenkin.Ja jos kumminkin saunovat-niin
suomalaisethan sen saunan remontin joutuvat maksamaan...

t. Markku

Helmikuu 06, 2013, 13:26:58 ip
Vastaus #2

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Perkennääs, se on väärin että ahrikkalaiset saa ajaa kesärenkailla ympäri vuoden.

Mikä helevatan suodatin ?

Helmikuu 06, 2013, 13:28:48 ip
Vastaus #3

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No-se pärkkeleen katalysaattori sinne savupiippuun...

t. MK

Helmikuu 06, 2013, 13:37:01 ip
Vastaus #4

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
En varmaan laita. Perkele. Kunnallinen nuohousjärjestelmä lopetettiin, mä vaan lopetan sen nuohoojan kutsumisen ja nuohoon itte. Satana mun piippuja tartte kenenkään tulla tarkkaileen. Sitäpaitti mun piipuista mitään myrkkyjä tule, niistä tulee nimensä mukaisesti savua. Takat mukaan niin mulla on kolme piippua mistä savua tulee ja mökillä pari lisää, pitääkö niihin kaikkiin... ei tule mitään tuosta. Muutan epsanjaan.

Helmikuu 06, 2013, 13:44:19 ip
Vastaus #5

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Nou onkelmaa!

Joillakkiihan oli kokemusta jotta kun istuttaa vaan naakkoja tontille niin ne hoitelee savupiippuihin semmoset suotimet. :-\
-pena-

Helmikuu 07, 2013, 08:32:12 ap
Vastaus #6

Teemu S. Lindfors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
...olihan sellainenkin kuin ikkunavero; mitä isompi ikkuna sitä enemmän veroa...

Siitä oli semmoinenkin versio, että mitä enemmän ikkunoita, sitä enemmän veroa. Siltä ajalta juontuvat ne sellaiset valeikkunat, joita jossainpäin Eurooppaa vieläkin näkee. :)

Helmikuu 07, 2013, 09:00:50 ap
Vastaus #7

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Täälläkin olen nähnyt, mutta syy lienee enempi symmetriassa kuin tuossa verotuksessa. Ehkä...