Kirjoittaja Aihe: Yllättävä puhelinsoitto  (Luettu 8600 kertaa)

Tammikuu 21, 2013, 09:50:35 ap
Luettu 8600 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Juuri äsken sain oudosta numerosta puhelinsoiton.No sieltäpä soitteli nuoruusaikainen kaverini.Siis oltiin kuudentoista vanhoja,kun viimeksi ollaan oltu missään tekemisissä.Eli siitä on jo 27 vuotta aikaa.Silloin aikanaan Arton isä sai työpaikan valmetin telakalta ja he muuttivat vuosaareen.Ei pienintäkään yhteydenottoa,vaikka nöösinä paljon moottoripyöräiltiin keskenään.Minä ajelin ts susukilla ja artsilla oli satkun kawasaki.Joo äsken soitti ja lupas tulla tänään illalla käymään.On kuulemma pari kuukautta sitten kotiutunnu tänne lapsuusmaisemiin ja asuu nykyään vaimoineen tossa viiden kilsan päässä.Olin kyllä kuin halolla päähän lyöty,kun toi puhelu tuli.On se vaan mukava muistella menneitä ja kun minun vaimonikin tuntee Arton,niiltä nuoruusajoilta,onhan vaimoni ollut kolmekymmentä vuotta minun omaisuutta.Pirun hienoa pitkästä aikaa törmätä.Jos artsilla vielä on haluja,kyllä me taas kesällä pyöräillään.

Tammikuu 21, 2013, 10:58:36 ap
Vastaus #1

Harri Kauranen

• Vieras
Voi kakka,sehän on kolmekymmentä seitsemän vuotta eikä 27.Väärin laskettu,mutta on aikaa kulunut.

Tammikuu 21, 2013, 17:18:47 ip
Vastaus #2

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Selvittyään ällistyksestään hän laski kulunutta aikaa uudelleen ja huomasi sitä menneen kymmenen ajastaikaa enemmän.

Ja eiku mopot käyntiin.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 21, 2013, 18:32:28 ip
Vastaus #3

Pasi Mäkiranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei riemulla rajaa ku Rojaalilla ajaa
jaa, vai notta vaimo sun omaisuutta??? Onkos sulla vaimolta lupa sanoa(kirjoottaa nuon)?  ;)

Ihmetellen hän.

T:Rojalisti
Royal Enfield J2, 180 8HP(1924), 180 6HP(1917)+ 20's caferaser, Constellation, KX, RE Indian Chief. 1936 G, 1936 JF, Carberry  Enfield 1000cc INDIA. Carberry Australia 1070cc

Tammikuu 21, 2013, 18:54:17 ip
Vastaus #4

Harri Kauranen

• Vieras
Niin no ei takuulla lupaa kyllä ole.Vaikka yhdessä olemmekin olleet jo seitkytluvun puolivälin haminoista ja meidän kihlajaisetkin oli -77.Jos vaimo tän tietäis,sehän kuristais meikäläisen,vai vielä omaisuutta.

Tammikuu 21, 2013, 19:15:37 ip
Vastaus #5

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Nyt Harri tarkkana sillä google tietää jo mitä kirjoitit vaimostasi eikä sitä enää pois saa netistä ....

Tammikuu 21, 2013, 19:31:43 ip
Vastaus #6

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
....heikoilla jäillä...
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Tammikuu 21, 2013, 20:54:07 ip
Vastaus #7

Antti Jokinen

• Vieras
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 21, 2013, 21:01:01 ip kirjoittanut Antti Jokinen »

Tammikuu 21, 2013, 21:38:02 ip
Vastaus #8

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tais mennä harmaalle alueelle.

Taas.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 21, 2013, 22:31:17 ip
Vastaus #9

Antti Jokinen

• Vieras
Minä taas sain yllättävän sähköpostiviestin:

"Hei kulta,

Nimeni on Michela, olen 25yrs vanha, olen vapaa ennakkoluuloton, avoin hyväsydäminen tyttö, haluan ottaa elämän helppoa kuin pystyin, olen yksi niistä harvoista, joka edelleen uskoo ystävyys, rakkaus, luottamus ja merkit , kovasti yhden ja valmis seurustella. oli selata internetin ja törmäsin yhteystietosi, se on minun vilpitön ilo olla ystäväsi, jos et mielessä, toivon et otan pyyntöä myöntää, ota yhteyttä sähköpostitse minulle kautta ( michelapeterson1986@ymail. com ), minä arvostan sitä, jos voit lähettää minulle joitakin kuvia minun yksityinen sähköpostiosoite, odotan kuulevani sinusta pian.

Ole varovainen.

Michela."

Tammikuu 22, 2013, 07:23:31 ap
Vastaus #10

Harri Kauranen

• Vieras
Toisin kuin tuo michela,Artsi tuli sit eilen illalla siinä seitsemän korvissa käymään.Me juteltiin niitä näitä reilu pari tuntia ja kateltiin valokuvia ym.No juttua jäi vielä paljon,mutta kyllä nyt tarkoitus oli,olla vähän paremmin yhteydessä.Joo ja RAKAS VAIMONI laitteli meille porovettä,otti kanssa vähän yhteyttä keskusteluun.Vaimo tosin oli kiinnostuneempi Artsin vaimosta.Kateltiin noi mun pyörät ja Artsi tokas,ei kuulemma ole satulassa sitten kaheksankymmentäluvun alun jälkeen ollut.No kai sekin saadaan korjattua,se puute.Tosiaan kyllä vielä jäi paljon juteltavaa seuraavaan kertaan.

Tammikuu 22, 2013, 07:36:02 ap
Vastaus #11

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Mullekin tuli yllättävä sähköposti. Yllättävä sen vuoksi, kun ei mulla ole paypal tiliä. Vaan pistäkkööt kiinni koko olemattoman tilin, kuten uhkkaavat. ::)

Dear PayPal client,

You have received this email because you or someone had used your account from different locations. For security purpose, we are required to open an investigation into this matter.

In order to safeguard your account, we require that you confirm your details.
To help speeed up this process, please access the following link so we can complete the verification of your PayPal Account registration information.

http://paypal.***

If we do not receive the appropriate account verification within 24 hours, then we will assume this PayPal account is fraudulent and will be suspended.

The purpose of this verification is to ensure that your account has not been fraudulently used and to combat the fraud from our community.
We appreciate your support and understanding and thank you for your cooperation in this matter.

Copyright c 1999-2012 PayPal. All rights reserved.

Vaan vanhoista kavereistakin. Mukavahan se on nähdä vanhoja kavereita. Oman kylän poikaporukka levisi pitkin Suomea ja näkemiset on jäänyt vähemmälle. No, kolme vuotta sitten pidettiin luokkakokous, jossa sitten näki vanhoja tuttuja. Oikeastaan pitäisi lähteä joku kesäloma kiertämään Suomea ja käydä moikkaamassa vanhoja kavereita. Johan sitä viikossa kerkeäisi monta tuttua nähdä.
Kahden pytyn loukussa.

Tammikuu 22, 2013, 09:03:47 ap
Vastaus #12

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Minä taas sain yllättävän sähköpostiviestin:

"Hei kulta,

Nimeni on Michela, olen 25yrs vanha, olen vapaa ennakkoluuloton, avoin hyväsydäminen tyttö, haluan ottaa elämän helppoa kuin pystyin, olen yksi niistä harvoista, joka edelleen uskoo ystävyys, rakkaus, luottamus ja merkit , kovasti yhden ja valmis seurustella. oli selata internetin ja törmäsin yhteystietosi, se on minun vilpitön ilo olla ystäväsi, jos et mielessä, toivon et otan pyyntöä myöntää, ota yhteyttä sähköpostitse minulle kautta ( michelapeterson1986@ymail. com ), minä arvostan sitä, jos voit lähettää minulle joitakin kuvia minun yksityinen sähköpostiosoite, odotan kuulevani sinusta pian.

Ole varovainen.

Michela."

No voe että, ja minä kun luulin olevani Michelan ainoa ja oikea sydämen valittu.
Pitää ottaa satula pois valkoiselta ratsulta, kun ei taida tarvita karauttaa minnekään...
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Tammikuu 22, 2013, 15:52:46 ip
Vastaus #13

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Otti muhunki yhteyttä ja piruuttaan vastasin, matkarahat (paljon) niin tulisi ja menin onneton kysyyn vaimolta et otetaanko piiaksi ja mulle seuraksi ku olen yksin, ei tullut ruokaa sinäpäivänä vaan tee itte ja pianhan piika tekee. Sinäpäivänä ei kannattanut edes nukkua lähellä vaan ihan sängyn reunalla, kova työpäivä oli vienyt huumorin. Opin muuten heti ettei edes Tatjaanaa voi ottaa vaikka hyväksyi avioliittoni ja vakuutti et pieni xxxxxx piristäisi sitä.