Moro
En kylläkään tiedä yhtään maalaria Turunseudulta.
Mutta.
Haetko nyt kahta maalaria,hyvää ja halpaa,etsi sellainen yksi ihan tavallinen maalari ja teetä koko homma hänellä.
Tossa on vähän hjuumoria mukana mutta toisaalta kaikki totta.
Kerrot että hionta onnistuu,useimmilta onnistuu mutta onnistuuko niiden maalattvien pintojen pohjatyöt,se on ihan eri juttu kun hiominen.
Itse olen huomannut ja oppinut että noi maalarit ovat harvoin tyytyväisiä jonkun muun tekemiin pohjiin ja ihan syystä.
Tottakai maalari maalaa minkälaisille pohjille hyvänsä mutta lopputulos useimmiten ei ole kenellekkään tyydyttävä.
Vie ihan oikealle maalarille ja jos epäilet itsetehtyjä pohjia niin anna ainakin se viimeinen silaus sen maalarin tehtäväksi,
ei ne mopon osat kovin kalliksi tule kunnon maalarilla ja kunnon maaleilla tehtynä etteikö se kannattaisi,onhan niitä sitten mukava katsella
kun ovat kunnolla tehtyjä.
Jos luotat niihin omiin pohjiin niin ei se pelkkä ruiskutus montaa kymppiä maksa.
Mun oma systeemi noissa maalihommissa on että itse siivoan pinnat ja korjaan osat jos on korjattavaa ja vedän "happovärin" ja loput saa
ammattimies tehdä.Pikkuosat maalaan loppuun asti itse kun niissä ei ole laajoja pintoja jotka voisi peilailla,ja pikkuosien maalauttaminen on
kallista "ripusteltavaa" teettää maalaamossa.