Kirjoittaja Aihe: Puhutaanpa digipokseista  (Luettu 5430 kertaa)

Kesäkuu 29, 2012, 18:52:59 ip
Luettu 5430 kertaa

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla oli Maximun C8000 ja se rupes sekoilemaan, konkat hakkurissa pullistui eli helppo ja halpa korjata mutta aattelin onstaa uuden WboxHD2 ku kuvakin paree ja oli ethernet liitäntä ja kaksi USB porttia. Mistään portista ei saa mitään ulos ja ethernet hakee IP ja nuut osoitteet muttei vastaa edes pingiin. Mukana ei tullut romppua mutta myyjä väitti että netistä löytyy muttei löydy, ideana tallentaa DVD levylle jotain ja usein mökille lähtiessä muistin että tulee formulat niin koneeni jota en koskaan sammuta niin hetki vain ja nauhoitus päälle. Nyt pitää avata TV ja digipoksi ja laittaa nauhoitus, koira saarikassit nähdessään jyrsii millin ovea sinä aikana. Ihan turha ostos ja Dreamboxia ei saa kuin nettikaupasta joka olisi toiminut heti. Tappeleeko muut HD boxien kanssa. Se on yhtä hyvä kuin ZTE Blade puhelin, vien mäkille ja ammun susihauleilla pari piipullista läpi ja kerään palat ja vien huoltoon ja pyydän korjaamaan ku kummankaan ohjeessa ei lue ettei saa ampua susihauleilla.

Kesäkuu 29, 2012, 18:58:28 ip
Vastaus #1

Jarkko Santala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • kwsaki.blogspot.fi
Olen käyttänyt itse TV-kaistaa http://www.tvkaista.fi varmaan vuoden verran. Tallentaa kaikki ohjelmat kuukaudeksi. Voi katsella selaimella tai sovelluksella joillain alustoilla. Voi myös hakea omalle koneelle kopioita haluamassa muodossa ilman mitään suojauksia. Näppärää kun ei tarvi etukäteen tietää mitä haluaa katsoa myöhemmin. Ei tosin ole HD eikä tue maksukanavia, mutta eipä maksakaan paljoa. Toimii paikasta riippumatta ja halvimmillaan noin kympin kuussa.
Ajopyörä: Kawasaki Z500 -81
Projekti: Kawasaki GPX750R -87 sähköistys kwsaki.blogspot.fi

Kesäkuu 29, 2012, 23:22:53 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla oli paikallisen puhyhtiön mies mittaamassa ja sanoi että tökkelistä tulee ihan sontaa ja ja toisesta samassa huoneessa 100%, ostin 8m jatkopiuhan  ja kokeilin ei mitään eroa ja soitin kaapeliasentajan, kauhea homma siirtää kaikki niin sanoi että yksi johto vähän huonosti ja korjas japani vehkeet kiinni niin 100% signaali ja laatu sama. Boxi on täysi torso vaikka jostai kanava 30 tulee hd lähetyksenä ja minen mitään eroa huomaa kuvassa, kaapelikortti piti naulata tohon vehkeeseen mutta sain sovittua et toimiin mökillä ei ei HD boxissa ja kortti piti vaihtaa ja sain kolme kanavaa hyvityksenä mutta en ole jaksanut ettiä ku löytää yli 180 kanavaa, sontaa sieltä tulee kumminki.

Kesäkuu 30, 2012, 23:06:57 ip
Vastaus #3

Maria Hakoköngäs

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ihan tyhyjän kans koko masiina. Tikipoksi ja koko telekkari. Met olema ollu iliman jo vuoskauvet, ko tikipoksin kaukosääjin meni hukhan.
Elävää kuvvaa näkkyy ko kattoo ikkunasta, mitä jännittävimpiä luontovilmejä, naapurin mummo leikkaa nurmikkua, ponit kävelee kartanola, yölä saattaa nähä karhun tai ketun! Nätilä ilimalla mennee erilaisia mopoja, melekeen vois kahvilan laittaa tienposkeen, talvela kulukeepi kuiten kelekkoja. Joskus on kauhuvilimi, ko kisuroita änkiää tontile, net hajottaa aijat ja syöpii kaikki istutukset, mutta meilä on hyvinkoulutettu kissa, se ossaa paimentaa niitä.
En tiijä sitten, jääkö nuot kläpit jostaki paitti, ko niilei ole pleikkariakhan ja videoita saapi kattoa vain pahala kelilä, ja nekki on vhs-kasetila.

Heinäkuu 01, 2012, 00:07:57 ap
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ku sais ottaa haulikon tai kivääriin ja kävellä omassa metässä+serkkupolan naapurisaas ja vähentää noita tuholaisia, nyt sain aineet entiseltä työkaverilta ja kaksi-kolme pippaa niin pesä kuolee. Kemiralla olin töissä ja täystuhoa ämpärikaupalla miin saunanapollinen piti pesän hiljasena pari viikkoa. Nyt on aineet millä lähtee ja lokkeihin toimii vanha lyijy vaikka tekee reijän ja pitää hakea haavilla pois ettei viherpiipertäjät näe raatoa rannassa,kyyt tulee takaisin mutta haulikko toimii hyvin niihin. Mulla vissiin suomen ainut ilmatoiminen haulikko ja kyyhyn riittää puolitehoa eli li 16 patia ennennenkuin pumpataa tai sukelluspullosta tankataan.

Heinäkuu 02, 2012, 21:45:39 ip
Vastaus #5

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Marian kanssa samoilla linjoilla.
Usiampaan otteeseen oltu metki iliman mokomaa laitetta. Ensin olin kun vaihtui maailma digitaaliseksi. En ruvennu uutta aparaattia ostamaan. Hyvin meni pari kuukautta. No, se tosin vähensi tarvetta, että leipätyökseni suolsin sitä materiaalia sinne ruutuun.
Sitten muutettiin kaapelitalosta toisenlaiseen kaapelitaloon, ja sitten antennitaloon. Ja aina laitteiten hommaaminen kesti.
Sitten muutettiin maalle ja taas kesti poksin hommaaminen. Lopultaku värkin hommas, näky se vain sopivalla säällä.
No sitte muutettin tänne etelä-lappiin. Muutama viikko meni arpoessa, että miltä värkiltä sitä ohjelmaa katotaan.

Ja taas on kuukauven päivät menny ilman (minun osalta, nuo muut kyllä kattovat), ku ei ole joutanu tolijottamaan. Kaipa joku kertoo jos siellä jotain merkittävää menee ohi.

Heinäkuu 02, 2012, 21:54:43 ip
Vastaus #6

Stefan Holmström

• Vieras
Kaksi vuotta ilman poksia. Edellinen hajosi edellisten EM-jalkapallokisojen aikana, enkä uutta hankkinut. Olen aikaisemminkin ollut ilman telkkua muutaman vuoden. Netistä näen kaiken mitä haluan nähdä, asiaohjelmia ja joitain sarjoja – kuten tälle harrastukselle sopiva  8) Sons Of Anarcy …

Heinäkuu 03, 2012, 00:53:53 ap
Vastaus #7

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Alulla meinasin et ehdoton vaatimus on ethernet liitäntä mutta se on mykkä paitsi hakee päivitykset, nyt on pelkona kun purkaa salaukset etten vaan ime koneelle ja polta DVD levylle on peruste, Maxium vaati hakkerointia et salaukset häipyi ja mä vaan halusin panna nauhoituksen päälle ette TV:tä ja boksia tarvi buutata ja toki kun kummityttö on esiintynyt halusin nauhoittaa. Tänään Expertiltä ostettii jääviileäkaappi ja puhelinkauppaa meinasin tehdä niin semmoista mitä haluan ei ole nyt mutta tulee, nulla on Nokian 2700navi ja ZTE Blade mutta kumpikaan ei toimi kuten haluan, menee täsäkesänä 0 supistajilla susihauleja ja paljon, kaikissa takuu niin kerään palat ja lähetän korjaukseen ku ohjeessa ei lue ettei susihauleilla saa ampua. Neljäs HDMI johto osaa käynnistää tuon syden dikipoksin joka kerran viikossa pitää palauttaa tehdasasetuksille, onneksi Hondat ei ole niin ranttuja.