Kirjoittaja Aihe: Classic Circuit Racing kilpailukalenteri 2026  (Luettu 1032 kertaa)

Joulukuu 20, 2025, 23:07:40 ip
Luettu 1032 kertaa

Osmo Leikko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Classic Circuit Racing kilpailukalenteri 2026 on julkaistu.

Katso https://svkmk.com/
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Joulukuu 25, 2025, 23:21:41 ip
Vastaus #1

veijo vartiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Näyttäis kisat painottuvan jurvaan enskesänä,siihen varmaan on syynsä mutta saisko sitä järjestettyä että siellä ajettas pitkää rataa niin olis vaihtelua edes sen osalta.

Helmikuu 01, 2026, 14:48:48 ip
Vastaus #2

veijo vartiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No minä vastaan omaan kysymykseeni..laitoin tuon postauksen pitkästä radasta tänne niin kukaan ei näytä ottavan siihen kantaa täällä julkisesti mutta minulle soitellaan jopa tuntemattomasta numerosta ja neuvotaan mitä mieltä minun pitäisi olla.Poitti oli minulla pitkästä radasta lähinnä sen takia että meidän kisa 8 kierrosta on 10min elikkä todella lyhyt erä, jos uusia kuskia halutaan niin ei ne tule radalle 10 minutin takia. Ja laittakaa tänne ne ehdotuksenne älkääkä soitelko minulle mitä mieltä minun tulisi olla,suurin osa haluaa ajaa pitkäärataa tai pidempiä eriä kenenkä kanssa olen jutellut. Ja se kaveri joka otti anonyymisti yhteyttä voisi vielä hiukan selventää miksi minun kannattaa pitää mölyt mahassani.no en minä siitä mieltäni pahoita jos joku ilmeisesti kännipäissään neuvoo..

Helmikuu 01, 2026, 15:32:14 ip
Vastaus #3

Osmo Leikko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
SVKMK:n vuosikokous on ensi lauantaina 7.2.2026 Mobiliassa. Siellä valitaan hallitus, joka varmaan ottaa asiaan kantaa.
Meidän tulee olla todella kiinnostuneita tulevaisuudesta, koska joudumme
viettämään siellä loppuelämämme.

Helmikuu 01, 2026, 16:03:50 ip
Vastaus #4

veijo vartiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
juu niin on harmi kun en pääse sinne,

Helmikuu 02, 2026, 09:25:57 ap
Vastaus #5

Pertti Rintamaki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eikös vuosikokouksille yleensä voi tehdä jäsenet aloitteita ja ehdotuksia.
Sähköpostia puheenjohtajalle määräpäivään mennessä, niin asia menee esityslistalle.