Kirjoittaja Aihe: Laskun maksaminen Oma Postin kautta  (Luettu 2581 kertaa)

Lokakuu 06, 2023, 08:10:19 ap
Luettu 2581 kertaa

hannu kinnunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Miksi Postin käyttämä Neonomics kerää tilitietoja asiakkailtaan? Näin yritys vastaa - MTVuutiset.fi

Oma Postin kautta maksettava, laskuun liittyvä valtuutus tuli ainakin minulle hieman puskista. Mielestäni en ole aikaisemmin maksanut laskuja oma postin kautta, PDf-laskuni olen tulostanut ja maksanut sitten laskun nettipankin kautta. Tällä kertaa tulostus ei onnistunut ja PDF tiedostoa ei saanut auki, päätin kokeilla maksua suoraan Oma postin kautta. Keskeytin maksuni kun ilmeni että olen antamassa valtuudet pankki- ja luottokorttitietoihin pääsyn kolmanneelle osapuolelle Neonomics AS:lle (Norja)! Onkohan tämä ihan oikea tapa kerätä asiakaan pankkitietoja?

Eläkeläinen

Lokakuu 06, 2023, 08:35:23 ap
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen muuten huomannut samoja piirteitä
tuon Postipaketin lähettämismaksun kanssa. Joskus
tökkii huolella.

Mutta jos ei mene läpi-koitan uudelleen ja toiselta tililtä.

Tai sitten menen postin pisteeseen ja laitan sieltä- euroa/paria kalliimmalla
hinnalla tosin.

t. Markku

Lokakuu 06, 2023, 10:33:37 ap
Vastaus #2

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No pölhöintä tuossa OmaPostin kautta maksamisessa on se, että maksu menee heti, vaikka eräpäivä olisi ensi juhannus.
Traficom vielä hullumpi kun ei saa valita edes erää. Maksa sitten syyskuussa koko vuodeksi kesäauton verot etukäteen, kun se yhden koko vuoden maksu riittää muutaman vuoden ajoihin...
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Marraskuu 17, 2023, 09:26:51 ap
Vastaus #3

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jaahas, Oma Posti on uudistunut huonommaksi...
Nyt pitää sitten selailla eri välilehtien kautta laskut, kirjeet ja paketit. Milläköhän välilehdellä on kirjeenä tuleva lasku?
Ja ennen sai lähetettyä PDF'n suoraan mailissa itselleen luurista, ei enää ilman välitallennusta. Mullakin Oma Posti on luurissa, kun sitä tarvii eniten siinä pakettien kanssa, ei isolla ruudulla.
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Tammikuu 19, 2024, 18:04:58 ip
Vastaus #4

Seppo Havana

• *
  • Jäsentiedot Poissa
onnistuu trafin sivuilla muuttaan maksu eriä muuttui paska hommiksi koko autovero ja käyttömaksut jos käyttää seisonnassa taas on muutettava maksuerät trafin sivuilla ja jännättävä mikähän lasku sieltä loppupeleissä tulee