Minä minä...Hannun kanssa samaa mieltä ,ngeekoot syytä hävittää kartanolta.Ainakaan mulla ei yhteistyö merkin kanssa koskaan ole luonnistunut ja oisko ainut tulppamerkki jonka kanssa vaikeuksia ollutkaan vaan miksi,en tiedä mikä niitä risoo.
Jos on piikki niin ngk tai jos tulppa peräti kastuu bensasta niin tämän merkin ominaisuus on myös pysyä pimeänä vaikkahan kuivattelee ja ainut tekohengitys ollut kuumentaa kunnolla nii ehkä sitten pelittänyt tovin.
Monet kehuu ja ylistää,kuuluisa jättimerkki,paljon mainostanut ja silleen mutta ei mun merkkini,onhan noita ainakin mopotasolla muitakin ja vanhakin löytötulppa kelpaa kovasti jos suurinpiirtein lämpöarvo noin silmällä mitaten,eihän bensakaan enää kuin kymmeniä vuosia sitten ja ikivanhat vehkeet menee pitkälti yksilötasolla muutenkin eikä tehdasarvoilla kun tahtoo olla jo klappia ynnä väljyyttä koneessa apulaitteineen niinkun monessa kuskissakin..
Ei nuo niin tarkkoja ole eikä tulppaa syynätty aikoinaankaan tai minä ainakaan,kunhan joku kelvollinen samanpituinen pimenneen tilalle ja hyvin pelitti ilman numerologiaa lämpöarvoista ,valinnanvara tahtoi olla ne mitä käytettyjä löytyi tai jostain jäänyt nurkkiin.Puhdistellen pärjäsi pääosin jos tulppamurheita.
Mopeti kumminkin hyvin yksinkertainen laite... nämä vanhat siis ,jos bensaa tulee eikä ilmaa kohtuuttomasti seokseen sekä kipinääkin löytyy niin pärisee.
Mites ryypyn kanssa tapahtuu?
Vetääkö tai käykö paremmin vaiko hyytyy kun käyttää?
Tarviiko aina ryyppyä puolikylmänäkin vaiko pärjää hyvin ilmankin ja ilmansuodattimen kunto millanen vaiko puutuu tyystin tai muokattu omantyylinen?
Tälläkin iso merkitys, joissain moottorimerkeissä kovastikkin nuukaa.
Pakoputkeen tässä jo vinkattu siihenkin niinkun kipinävehkeisiin ja eihän tuossa kun bensapulaa tai tukehtuu aineeseen.
Mikäli ryyppy auttaa oireisiin ja käynnistymiseen/käyntiin kuumanakin niin silloin mahdollinen syypää voi olla vuotavat tiivisteet siellä koneen sisällä eikä pelkästään bensansaantimurheet tankista.
Näkemättä ja käpälöimättä niin kovin vaikeaa kun ei tiedä koostumusta eikä historiaa mitä tehty,miten ja oisko tuossa huono liitos tms mutta eiköhän nämä aiemmat vastaajat taputelleet aika hyvin mitä tutkia ja tehdä.