Kirjoittaja Aihe: Ruohoa leikkaamaan.  (Luettu 2781 kertaa)

Joulukuu 23, 2022, 11:51:51 ap
Vastaus #15

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Palataas vielä.  Olithan vissiin löytäny hollantilaisen Roukama -nimisen firman?  Niitten myytävissä on Parts List tuohon kyseiseen leikkuriin, hinta näkkyy olevan 5 euroo.  Miulla Yamahan Parts Listasta kokemuksia puolen vuossadan takkaa, kun omistin DT-1 tai jotain sinne päin kaks ja puolikkaan enduron, sen ihan ensimmäisen mallin.  Unikuva olis, että siinä osaluettelossa oli hyvät räjäytyskuvat, minkä avustuksella purin ja kasasin vaihelootan.  Usseemmankin kerran...

Roukaman mainoksessa ei näytetä kuin kannet, että säkissä sian saa sieltä...
Siis täältä:  https://www.motorsloop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=721_410_418&products_id=63330
t. Jaakko

Joulukuu 23, 2022, 17:34:13 ip
Vastaus #16

Esko P. Lehtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miulla Yamahan Parts Listasta kokemuksia puolen vuossadan takkaa, kun omistin DT-1 tai jotain sinne päin kaks ja puolikkaan enduron, sen ihan ensimmäisen mallin.

Ostin Lahden Pyörästä Matti Olinilta (speedwaykuski) vuonna 1970 käytetyn Yamaha YL2C:n 100cc.  Trailmasteriksi tai Postipyöräksi kutsutaan.
Kaveri kuka sen oli vaihdossa ko. liikkeeseen antanut osti uuden kelta/kullanvärisen Yamaha DT1:n 250cc.  Ko. pyörä oli ensimmäinen täällä Lahden seudulla ja kyllä mä sitä pyörää ihaillen katselin kun kaveri sillä kaupungilla ajeli. Itsellänikin olisi mieli tehnyt hommata samanlainen mutta ei ollut 16-vuotiaalla pojalla rahoja sellaiseen.

Joulukuu 23, 2022, 18:25:11 ip
Vastaus #17

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
En kiellä.  Niiko totesit ite, jokkainen tyylillään... mutta kyllä se vähän väärin on kaikkia meitä kohtaan, keneltä hommat jääp viime tippaan tai vähän ylikin...
Kyllä ne kotohommat kannattaa aina jättää siihen viimeiseen ukaasiin asti. Jos jotakin oma-aloitteellisesti alkaa rustailla, tulee päälliköltä heti tuomio....mitä sinä oikein meinaat, olisi oikeitakin töitä tehtäväksi....
Nytkin on vielä joulukuusi var...eikun hakematta, mutta veikkaan, että käsky tulee kohta.

Näin se menee. Merkillistä hätäilyä joskus, kyllähän minä teen jos olen luvannut, ei tarvi joka vuosi muistuttaa.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”