Moro
Hienoa että jonkun kanssa asiointi on sujunut mallikkaasti.
Mielestäni Postin toiminta on hyvää mutta kun jollakulla takkuaa niin ne nousevat esiin hyvä toiminta ei .
Vielä tästä kromauksesta joka takkusi,lähetin osat matkahuollolla kun niin halusiva,lähetin paketin 7.9. ja se oli Padasjoella noudettavissa 10.9. ja 16.9. lähetetty muistutus vastaanottajalle paketin noudosta jona päivänä se sitten noudettiin eli ei kiireen kiemuraa osilla.
Jos harrastajien osat ovat rasite kromaamoille niin mun mielestä heidän ei pitäisi tällaista rasitetta ottaa ollenkaan harteilleen mutta jos asia onkin niin että niistä saa helposti juhlamokat ja sokerit koko vuodeksi niin kai se vähän himottaa näitäkin tehdä.
Kaikki mitä olen kromauttanut olen aina tehnyt itse pohjat,monet kerrat Viialan vanhalla nahkatehtaalla,muutamia kertoja Nokialla ja nyt nämä kaksi kertaa Padasjoella,joskun kerran jotain pientä Amoilassa ja ammoisin aikoina jotain yhden hemmon kautta en edes tiedä missä mutta tosiaan omiin pohjiin ja aina työn laatu on ollut hyvää mutta joskus olisi ollut niissä pohjissa toivomisen varaa.
Eipä taida näitä kromaamovaihtoehtoja olla enään jäljellä muita kuin Loimaa,vahinko kun Nokialla eivät ole laittaneet kromijuttuja kuntoon kun siellä se naishenkilö on todella ystävällinen ja hänen kanssaan homma pelasi.