Kirjoittaja Aihe: Jää/pakastin kaapin ongelma  (Luettu 4787 kertaa)

Maaliskuu 02, 2020, 15:37:39 ip
Vastaus #15

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kikyä en ole koskaan joutunut kokemaan vaikka 30V tein töitä. Mun ikea kammo helppaa perjantaina kun vielä liesituuletin tullaan vaihtamaan. Panin saksassa valmistetun bosh tiskikoneen päälle, pitääkö mennä korvalääkärille ku en kuule mitään. Liesituuletin kyllä toimii paitsi asetus ole vain tunnin päällä, se on rahaa suora sähkö lämmitteisessä talossa. On ihan varmaa et ikea ostaa sieltä mistä halvimmalla saa, nyt pyysin asentajia vetään alimman korin ulos niin se putos kiskoilta ja sanoivat et onpa paska kone jota kodinkone korjaaja ei suostunut korjaamaan. Henry on saanut ikuisen ikea allergian ja olen vaasan kaavoitukselle kiitollinen et sössivät ikean rakennuksen meille.

Maaliskuu 02, 2020, 20:28:31 ip
Vastaus #16

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Moro

Itse olen ostanut Ikeasta viimeksi tavaraa vuonna -79 enkä ole käynytkään Suomen Ikeassa kun pakotettuna (vaimon) tasan kaksi kertaa Tampereen Lahdesjärjen järjettömässä hallissa jossa pitää kietää monta kilometriä että pääsee pois sieltä ellei urkkimalla hae niitä oikopolkuja.
Kiinnostuin Henryn Ikea kammosta voiko verrata ihanaan kaiman KIKY kammoon (vahinko kun sekin menetettiin) ja lueskelin netistä kun niitä juttuja täällä piisaa muutamaa foorumia ja mm. tällainen myös osui silmään   
http://landetalo.blogspot.com/2011/01/ikean-keittio.html       
Yhtyvätkö nämä muutama kodinkone asiantuntija tämän kirjoittajan juttuihin.

Tällainen pitää ainakin itseäni kohtaan paikkansa että köyhän ei ole varaa ostaa halpaa mutta siihenkin on kyllä poikkeus,jos se halpa on halpa jossain ja jossain kallis niin toki ostan sen saman tuotteen sieltä halvasta paikasta.Tämähän ei liity asiaan,eestiksi sana halpa merkitsee huonoa.

Tuon linkin tekstiä kun luin niin luulin että olin itse sen kirjoittanut. Pyykkihuoneen ja keittiön tein minäkin IKEAlaisilla, ja jos nyt ei ihan huippukokiksi ole mua kehuttu niin kyllä on mun safkat kelvanneet vieraillekin ja jotkut jopa santsanneet. Mutta meidän jääppi on Miele eikä Siemens, ja pakkanen kans.

Nykyään on ikeankin tiskarissa ylhäällä erillinen taso ruokailuvälineille. Neljä ja puoli vuotta se on pelannut, keskimäärin käy ehkä 5-6 kertaa viikossa.

Eihän se ikeassa asiointi mikään nautinto ole mutta kuten tuo blogisti, en minäkään tykkää kaikenmaailman suunnittelijoiden kanssa istua tuntikaupalla. Yksikin sinänsä ihan kohtelias sälli suunnitteli meillä ruokapöydän ääressä vessan kaappia varmaan kolmatta tuntia, eikä meinannut millään lähteä, maksanut olis 1800 euroa se semmoinen 120 senttinen allastaso jossa on kaksi vetolaatikkoa. Oliko nuo nyt vajaan 400 Ikeasta altaineen päivineen.

« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 02, 2020, 20:35:03 ip kirjoittanut Kari Sillanpää »
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”