Tuo on todellakin kunnon tyylikäs Klassikko

ajalta kun sininen savupilvi oli eau de colognea monille nuorille miehille.
Tiedä kuinka huonot tai minkätasoisiksi liittimet pitää/pitäisi saada mutta itse omassa Gt 380:ssäni omin pikku kätösin pyyhkäisin mekaanisesti esim hiekkapaperin palalla,pienellä viilalla tms ja elektroniikan puhdistusainetta sekä viimeinen silaus CRC tms hapettumisen ehkäisemiseksi ja liitos kiinni.
Mulla on vielä orkkisjohdot joten ne paljaat liittimet metallipintoineen on niin ettei niihin oikein muovisia suojauksia liittimien päältä repimättä hyvin pääse käsiksikään mutta
mielestäni sain ne ihan ok että kirkasta pintaa on,sähkö kulkee ja samalla näki liitosten+johtojen kunnon kun ikivanha vehje kumminkin kysessä ja monta seppää varmaan samaten niin kaikkea voi löytyä ja löytynytkin mutta onneksi sähköpuoli oli älytty jätetty rauhaan.
Kärjetön sytytys mulla on Accent coil ELZ2 joka on ollut mainio kunhan alkuvaikeudet voitettiin eli syynä huonot saksasta englanniksi käännetyt yleisohjeet eli 2 johtoa olikin mennyt ristiin asennusvaiheessa senmyötä.
Nillä ei ainakaan suoraan ole T500 valikoimassa mutta voihan tuota kysyä,kumminkin pieni firma kyseessä joka tekee,räätätälöi ja muokkaa tarpeen mukaan :
accent -electronic.com.
Sitten ois ehkä
www.hpi.be jossa näyttää löytyvän sopivia suoraankin jos kelpaavat,kurkkaa sinnekkin.