Kirjoittaja Aihe: Kipor diesel agregaatti  (Luettu 2231 kertaa)

Tammikuu 05, 2019, 19:31:35 ip
Luettu 2231 kertaa

seppo-heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • vmpk jäsen n:ro 1961
Oiskoon tässä ryhmittymässä käyttökokemuksia tuommosesta vehkeestä. kiinnostas mökille hommata,
sitä kun vois ajaa sillä mpö:llä eli löpöllä.  Enkä mainosta mitenkään ko.virmaa, sieltä vaan mainoskaappaus. :)
 https://konetalovainikka.fi/tuote/diesel-voimavirta-generaattori-kipor-kde6500e3/

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 11, 2022, 12:07:39 ip kirjoittanut seppo-heikkilä »
Väli-mallin mies.

Tammikuu 05, 2019, 19:43:57 ip
Vastaus #1

harri ojala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on juuri tuollainen, olen rakentanut mökit ym. Tuon voimalla, käynyt satoja tunteja. Tänä kesänä meni generaattorista säädin, paikallinen korjaaja veloitti 100e töineen. Naftaletkut pitää vaihtaa heti ennen kun ottaaa käyttöön, orkikset huono laatuiset, mulla murtui melkein uutena, imi ilmanputsarin kautta löpöt koneeseen. Akku kesti 5 vuotta. Helvetin kova ääninen, naapuri puolen kilometrin päässä tietää, kun ojala pilkkoo puita, tai tekee linnunpönttöjä. Öljyt vaihdan kerran vuodessa. Ei ole vielä tullut vastaan laitetta, joka ei pyörisi.

Tammikuu 05, 2019, 20:01:14 ip
Vastaus #2

seppo-heikkilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • vmpk jäsen n:ro 1961
Hyvä hyvä.  ilmeisesti ei ihan paska.??  maahantuojalta kuultua, ettei käyntiaika rajoitettakaan mainittu, (pienemmissä salkkumalleissa joissakin 2h max kerralla).  suunnitelmissa siihen isompi tankki jolla kävis pidempään. jaa että kova ääninen on. ajattelin sijoittaa ulkovajaan josta putki seinästä ulos "pakokauhuille". 
Väli-mallin mies.

Tammikuu 05, 2019, 20:08:59 ip
Vastaus #3

harri ojala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo koneen mekaaninen ääni kova, olen laittanut pakoputkeen lisä vaimentimia, mutta ei mitään hyötyä. Laatikkoakaan ei voi oikein ympärille rakentaa jäähdytyksen takia. Kyllä se hyvä kone on, voi aivan hyvin ostaa samanlaisen, kun/jos tuo räjähtää.

Tammikuu 05, 2019, 22:22:51 ip
Vastaus #4

Risto Saastamoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mullon kanssa tuo. Ei ole moittimista, kaksi kertaa olen käynnistänyt, hyvin lähti. Toisella kertaa jotain laitetta pyöritettiin, poika saattaisi muistaa paremmin.Maksoin pöliä 51 euroa enemmän kun hajin tuolta Iisalamen kasvukeskuksen k-raudasta.