Kirjoittaja Aihe: Solifer - suzuki s tankintarrat, mistä?  (Luettu 2676 kertaa)

Syyskuu 28, 2018, 09:42:39 ap
Luettu 2676 kertaa

Jarkko Sjölund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Banaanisuzukiin tankintarrat, mistä?

Tarrapaikalla ei ole kun vanhempaan, moposportilta loppu ja hart tape pois pelistä ainakin alkuvuoteen.
Kaippa näitä on joku muukin kunnostellu?

Tuollaiset: https://www.nettimoto.com/suzuki-solifer/s/2244994

Tunturi ss -80 matching numbers.
Solifer-Suzuki S -85.
Jupiter 50 -61.

Syyskuu 28, 2018, 22:16:07 ip
Vastaus #1

Kimmo Partanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kerroksittain tehdään suomessa tarroja vaikka missä, mutta onko missään kunnollista silkkipainotekniikkaa käytössä?

Ulkomailla varmasti onnistuisi, pitää vaan näyttää malli jonka pohjalta tekevät vektorimuotoon, jos tätä ei itse osaa tehdä.
Yritin itse kerran vektoriohjelmaa ja vaikka kävin ohjelman kaikki 100 nappulaa läpi en saanut piirrettyä viivaakaan.

Lisäksi haasteena on muovitankki joka on imenyt vuosikymmenten rasvat ja öljyt. Ja bensa höyryää suoraan muovin läpi.
Tarrat varmasti pysyy tankissa, jos ei laita bensaa sisään mutta muuten ei.

Joihinkin pyöriin tehdään tarroja jotka on tuon bensahöyryn takia reijitetty, mutta ei näytä hyvältä ja koska ei ole alkuperäisen näköinen.

Minullakin kun on 2 S1 projektia, joihin on uudet polttoainetankit. Tarroja ei tule näissä suoraan tankin pintaan, mutta bensa aiheuttaisi pian uuden tankin värjäytymisen. Siitä syystä on tehtävä toinen polttoainesäiliö jonnekkin piiloon satulan alle, jos meinaa käyttää.

Muovitankin on hankalia aina kaikenkaikkiaan.

Syyskuu 29, 2018, 14:55:00 ip
Vastaus #2

Jarkko Sjölund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on toinen vanhempi ässä johon tarrat saa, kuprulla ne on siinäkin mutta ihan pieni reijitys vois olla hyvä, tämän toisen ässän tarrat aattelin kokeilla reijittää kun ei museoon laiteta.
Olen muutamalta sivustolta kysellyt jos joku viittis alkuperäisestä ottaa mitat niin olis helpompi teettää mutta vaikeaa on taas, ilmeisesti kukaan muu ei ässää kunnosta tai ole moiseen tarroja teettänyt.
Sivukatetta on nyt monelta sivustolta ostoilmoituksilla etsinyt, tuloksetta, näyttää nekin suomesta loppuneen aivan kuten käytetty ehjä / pikkuvikainen magneetonkoppa suzukin koneeseen, kaippa niitä kaupataan vitosella kasa sen jälkeen kun ostan uuden.

Tunturi ss -80 matching numbers.
Solifer-Suzuki S -85.
Jupiter 50 -61.