Kirjoittaja Aihe: Solifer ts 50s  (Luettu 5393 kertaa)

Toukokuu 16, 2017, 13:18:09 ip
Luettu 5393 kertaa

samu lehikoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
onko tuttu moinen mopo alan harrastajille? liekkö paljon valmistettu, aika harvinaiselta vaikuttaa...olen ko värkkiin koettanut etsiä etulokasuojaa,alunperin valkea muovilokari, acerbis valmistajana. ilmeisesti solifer suzuki s seuraaja ja samoja muoveja erivärillä ehkä käytetty?? jos on tarkempaa tietoa niin olisin halukas kuulemaan moisesta solikasta enemmän, soliferia yms jo läpikäyty  http://soliferia.parasiitti.org/pmwiki/attachments/Solifer_ts50s-mainos.jpg

voisiko nuo solikan lokarit olla acerbis baja mallia??
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 16, 2017, 13:44:57 ip kirjoittanut samu lehikoinen »

Toukokuu 16, 2017, 13:45:20 ip
Vastaus #1

jere olmari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla on ollut vuodesta 93 lähtien viisi tuommoista mopoa,nyt on yksi osina.Takalokaria sai uutena hiljattain vielä npm:ltä etulokarit on aurinko haurastuttanut kaikki enemmän ja vähemmän,eikä uusia saa.Omassa on hyvä etulokari,voisin myydä sen -200 eurolla:mukana tulee osat kokonaiseen mopoon...

Toukokuu 17, 2017, 12:54:30 ip
Vastaus #2

Jarkko Sjölund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aika harvinainen malli koska tehty tietääkseni vain pari vuotta, 81-82 taitaa olla vielä solifer sm peltitankilla ja tuo muovimalli tuli -83 mutta jo -84 on tullut samaa mallia suzukin koneella ja väritys on kelta/musta, mulla on tuollainen suzuki.

Katteet ja runko on samat kun tuos suzuki S mallissa, väritys vaan eri, etu ja sivukatteita saa uutena nakkilasta ja ovat samoja suzukin kanssa.
Ihan ekat suzukit on samoilla muoviosilla kun solikka ts mutta mustana, keltainen lisä etulokasuojaan tuli -84 ja samalla takavalo muuttui vinoon malliin.

Tunturi ss -80 matching numbers.
Solifer-Suzuki S -85.
Jupiter 50 -61.