Kirjoittaja Aihe: Hydrauli / jarrusylinteri  (Luettu 3462 kertaa)

Helmikuu 14, 2017, 12:52:19 ip
Luettu 3462 kertaa

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Projektiin tarvitsen pienen sylinterin tässä tapauksessa jarrusylinterin.Männän läpimitta tulisi olla noin 22 mm.
Kuva on jenkkiläiseltä foorumilta ja sieltä tällaisen saisi tilattua mutta kyselläämpä ensiksi täältä.
Juuri kuvan mukainen olisi paras vaihtoehto mutta saman kaltaiset tulevat myös kysymykseen.

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 14, 2017, 19:21:52 ip kirjoittanut Markku Juusela »
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Helmikuu 15, 2017, 11:56:39 ap
Vastaus #1

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Osa on tulossa.Seuraavassa kerron jenkkien palvelualttiudesta.
Tiedustelin osaa ja rahtia jenkkilästä valmistajalta eilen illalla siinä 6-7:n aikoihin,jos sivuilta olisi tilannut niin rahti olisi ollut 125  $.No sieltä luvattiin lähettää se 70 $:n osa 75 $:n rahdilla kun kysyin ja ihmettelin sitä kallista rahtia.Vastasin että mielestäni on kallis rahti enkä ota tuotetta että kiitos vaivannäöstä.Jostain muusta nettikaupasta osan olisi saanut pienemmällä rahdilla mutta osa olisi ollut hieman kalliimpi.Kohta tuli vastaus että osaa voisi tiedustella Hollannista ja annettiin useamman toimittajan yhteystiedot.Lähetin vielä eilen illalla Hollantiin tiedustelun ja sieltä tuli vielä illalla postia että aamulla kun menee työpaikallensa niin tutkii tilanteen.Tänä aamuna tuli jo postia että saa tilattua XX hintaan ja XX rahdilla toimitettua osan minulla,ja niin tehtiin eli nyt odotellaan tavaraa.
Hinta on halvempi rahteineen kuin olisi ollut USA:sta eikä mene tullia.

Mielestäni todella hyvää palvelua ja nopeasti,olisikohan meikäläisillä opettelemista edellisen perusteella.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Helmikuu 15, 2017, 14:24:06 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Jenkeistä tilaaminen yleensä vaikeaa, viimeinen omakohtainen ongelma tuli kun halusin merijalkaväen puukon. Sillä firmalla ei ollut vientilisenssiä kun oli sotilas tavaraa, he olisivat ensin lähettäneet sen firmalle jolla vientilisenssi ja sitten mulle yli satasen lähetyskuluilla. No kieltäydyin kohteliaasti ja etsin niin Saksasta just sama vehje ja halvalla, niin kuin sanoin erään firman käytännöstä kun kiinasta tilaa paketti tuleeki Hollannista. Alkuperäinen kiinan paketti mutta uutta paperia päälle ja eri lähettäjä, mulla merijalkaväen kello jonka keinonahkaremmi ei hyvä niin menin Hoviseppiin hakeen remmiä. Nyt armeija kuosinen tosi hieno remmi niin kelloseppä tuli kysymään mistä olen saanut ja poika tykkäis moisesta, kelloon vaihdettu taulu ja H3 mutta tritiumia on eli näkyy pimeässä ja alkuperäisessä paketissa tuli. Tilaappa jenkeistä kiikaritähtäin niin näet ongelmat, lippaan tilaus onnistuu kun pyydät heitä purkamaan sen niin on vain metalli romua.

Helmikuu 15, 2017, 14:42:03 ip
Vastaus #3

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Tossa jo kerkisivät ilmoitteleen että koska ehkä olisi täällä perillä mutta lähetin heille tietoa meidän postilaitoksesta että kun lähetys sen saavuttaa niin kiireet ovat silloin ohi kun muut hommat painavat päälle,onneksi ei ole juuri nyt ruohonleikkuu kiireitä.Saa nähdä ihmettelevätkö täkäläistä toimintaa.
Yksi paketti on lähtenyt hesasta viime torstaina eikä se toki vielä ole tullut minulle,toki onhan hesasta meille vähän yli kaks sataa kilsaa.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62

Helmikuu 15, 2017, 17:22:42 ip
Vastaus #4

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Usein ihmetellään että kun niin kovin helposti tilaillaan tavaraa ulkoisilta mailta mutta eihän siitä pääse mihinkään että kotomaan kauppiaat ovat usein hinnoitelleet itsensä pihalle.Jos euroopasta kun ei tarvitse edes tulleja maksaa mutta rahdit kylläkin hinta on halvempi kuin vaikka naapurikylästä liikkeestä suoraan ostaen niin missä silloin on vikaa,selittäkää se mulle.Puhutaan koko ajan ihka samasta tuotteesta.
Joskus olen tingannut tuotetta että ostan sen joka tapauksessa mutta halvimmasta paikasta ja ikävä kyllä sen on saanut ulkomailta halvimmalla saman tuotteen.Eikö kannattaisi myydä vaikka vähän halvemmalla kun toinen sanoo että kaupat tulee varmasti,no jos ei kannata myydä tuotetta 15 pinnan voitolla vaan pidetään kiinni siitä  35 pinnasta niin ei sitten mitään.
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62