Kirjoittaja Aihe: 70-luvun motoresti bileet  (Luettu 8591 kertaa)

Huhtikuu 30, 2016, 21:35:24 ip
Vastaus #15

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ruohtinkylän kuluhvilla oon meinannu monet kerrat käyä, mutta on jääny käymätä. Ruohtinpyhtäälle sentään oon jo päässy, ku kävin siellä syömässä pitsan. Se oli semmonen isänmaallinen paikka, jossa lampunvarijosimet oli tehty sotilaskypäristä ja seinällä oli muistaakseni Suomi kp ynnä muuta sojanaikasta rekvisiittaa.

Isänmaallishenkinen ruokapaikka, menyytä myöten :D

No juu  ;)
Pizzaa täytyy löytyä melkein joka(kansan)paikasta mutta osaa se Fellmanin Atte muutakin leipoa,kaakkuja ainakin tilauksesta  :)
Ei ole kuvan henkilö vaan taustalla kassakoneella oleva.

Ruukin esitteitä: http://stromforsinruukki.fi/index.php?pageid=4&aid=14

[ylläpito on poistanut liitteen]

Huhtikuu 30, 2016, 21:36:28 ip
Vastaus #16

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Ennen oli nostalgiakin parempaa.
Asenteesta kiinni. Taidat olla Martti sen verran mariinoitunut ic-mies, että eiköhän se vanhan liiton nostalgia löydy jo valmiiksi?
 Matkaeväät: Kaksi pakettia kabanossia, litteet pullot laukkuihin ja kaljalaatikko tarikalle. Jatko näytös halavatunmoisessa kaasussa. Ilta on jäänyt kesken jos ei aamulla ole ureat ja sonnat housussa?

Lähden jos aikataulu antaa myöten. Sen verran oon nostalgia henkinen.  Kerran tässä ollaan koko ukko muutenkin retro, ja vähän "jälkeenjäänyt". 5-kymppisenä on sen kadonneen nuoruuden kaipuu?  Voi, näitä tämmösiä pitäis olla enempi. Nuortuu ihan silmissä.  :)

Huhtikuu 30, 2016, 23:37:40 ip
Vastaus #17

Kari Vähäkainu

• Vieras
Karillekkin löytys varmana joku Volvo henkinen kaveri  :)

Olen kuulunut niin Volvo-, jenkki- kuin mopokerhoon joten olen kuin haisunäätä vedessä melkein porukassa kuin porukassa.

5-kymppisenä on sen kadonneen nuoruuden kaipuu?

Ai kuinka niin? Ainakaan minä en ole kasvanut vielä aikuiseksi. Vanheneminen näet on pakollista mutta aikuistuminen vapaaehtoista.