Kirjoittaja Aihe: Widows Vista kympiksi?  (Luettu 10334 kertaa)

Helmikuu 12, 2016, 15:48:12 ip
Vastaus #15

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Luin just eilen jonkun testin jossa katottiin mitä Win10 tekee, vaikka kaikki urkinta estetty, niin silti tuhansia yhteydenottoja eri ip-osoitteisiin  :o Kyllä tietävät kohta tulevaisuuden suunnitelmasi ennen sinua  ;D

Mikä se on että tyrkyttävät tätä kymppiä seiskan tilalle ilmaseksi, no se että urkkii enempi sun toimias!
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Helmikuu 12, 2016, 17:44:02 ip
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla kyllä loppui kaikki ulosmenevä verkkoliikenne kun ajoin tuon urkinnanpoiston, NetmeterEvolla on helppo seurata liikennettä ja jos vieläkin skitsottaa niin netti on täynnä ilmaisia ohjelmia jotka näyttää kaikki yhteydet. Sähköpostit kerran per 5min tarkistaa onko uusia meilejä, päivityksistä ei tule ilmoituksia vaan itse pitää tarkistaa. Joka kuun toinen tiistai klo20.00 tulee ne isommat paketit, itse kun olen insider ryhmässä saan pari kuukautta ennen kaikki esiversiot.

Että on ihan höpöä tuo urkinta, ip sniffer kyllä näyttää yritykset ja kirjaa lokiin kaikki. Kympin omilla työkaluilla ei ihan kuiville pääse ja niistä nuo profefsorit sitten kirjoittaa roskaa. Windows 10 Firewal Controll, ilmainen ja vain täydentää kympin omaa muuria mutta voit tehdä tarkempaa sääntöä. Maksa vähän niin päiväkohtaiset säädöt löytyy, tai kompastut netissä aktivointikoodiin (hyi).

Helmikuu 12, 2016, 20:25:22 ip
Vastaus #17

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
mun nopeus näyttää ja jos olis mokkula en haluaisi jakaa päivityksiä, nyt kaista riittäis siihenki.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 12, 2016, 20:28:54 ip kirjoittanut Henry Eklund »