Kirjoittaja Aihe: Ahistelu  (Luettu 7790 kertaa)

Tammikuu 20, 2016, 10:20:22 ap
Vastaus #15

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Eipähän tästä kyllä ou kun oesko viitisen vuotta, kun vielä oli vähä sensuuntasta säpinöö mullahii *.

Samassa rapussa asuva oekeen söötti leskirouva kosketteli hississä minun mahhoo, sen pitemmälle hiän ei kerenny, kun vuan kolome kerrosta kulettiin kahestaan yhtä matkoo.
Ulukona hiän sitten kysy että asunkos minä tässä talossa, ja kun kerroen että onhan myö jo reilut 20 vuotta tässä asuttu, niin ihmetteli että miksihän sitä ei olla ennen nähty. Hiän oli asunu vasta toestakymmentä vuotta saman rapun viijennessä kerroksessa, myö kolomannessa.
Vuan ei siitä suhetta syntyny, rouva muutti tementiakottiin ja sillä tielleen jäe ja kuoleetu poes. :-[

Sen siitä opin että jos tillaesuus vielä joskus tulloo, niin pittää toemija heti eikä jiähä vatuloemaan. :-X

* Mullah tai mulla (pers. ‏ملا‎, arab. maulá, herra) on šiialaisessa islamissa alimman tason uskonoppinut.
-pena-

Tammikuu 20, 2016, 12:51:01 ip
Vastaus #16

Risto Nurmi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä opiskelin ensin miesvaltasella alalla (insinööri) ja sitten vaihdoin naisvaltaiselle (humanisti). Teekkarien illanvietossa oli ensin naisten vuoro ja sitten miesten vuoro ja loppuillasta sekavuoro. Humanistien opiskeiljapippaloissa oli ensin naisten vuoro ja sitten huudettiin, että "nyt saa miehetkin tulla". Ei ollut edes sellasta vaihtoehtoa, kuin miesten vuoro.
Risto Nurmi
sihteeri
VMPK ry