Kirjoittaja Aihe: Latolöytö  (Luettu 22078 kertaa)

Joulukuu 18, 2015, 13:31:17 ip
Vastaus #30

Kari Tuominen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minun Bajaj Chetak 125cc muistuttaa melko tarkkaan Vespa Sprinttiä 70-luvun alusta, paitsi että tuossa on vilkut.

Joulukuu 18, 2015, 16:54:07 ip
Vastaus #31

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Kyllä noita Intian Vespoja Suomessa rekisterissä on mutta ko konttorin katsastusmies ei ollut yhteistyöhaluinen.
Sittehän asian on selvä, katastajaa vaihtamalla kilvet irtoaa.

Joulukuu 19, 2015, 09:43:08 ap
Vastaus #32

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Mä oon teetellyt yhestä latoläjästä kauppaa jo toistakymmentä vuotta.... Monesti on saatu kaupat jo sovittua mutta sitten TULEVAN perikunnan edustaja torppaa homman. Eli henkilö jolle romut ei käytännössä kuulu ollenkaan, paitsi sitten joskus tulevaisuudessa.

Nyt en oo pariin vuoteen kokeillut, varmaan pitäis taas kokeilla pilata päivänsä =)
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Joulukuu 21, 2015, 23:29:17 ip
Vastaus #33

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Ko. läjän laillinen omistaja on se jonka kanssa ei ole ongelmaa vaan nimenomaan ongelmia aiheuttaa se jolle asia ei käytännössä kuulu. Eli ko. henkilö on se joka siellä asiat lopuksi päättää=>suvun sekopää-narsisti.
Eli pahimmillaan on kiivetty käpyyn siinä kohtaa ku paperit on nimiä vailla.
Saishan sen kyllä ohitettua mutta sellasta härdelliä ei jaksa kukaan. Vaikka tuomarit sanois mitä.  :)
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Helmikuu 11, 2016, 19:28:32 ip
Vastaus #34

Harri Kauranen

• Vieras
Kamu tossa poikkes ohikulkiessaan äsken mokalle.Oli nyt viikonloppuna läheltä heinolaa löytänny sananmukaisesti ladosta rompetta.Oli ollu jawan skootteri,aika raato,mutta pyörät ja kaikki.Kasikymppinen yamaha,kohtalaisessa kunnossa.Kaksi tunturin mopoo,ihan raatoo.Meinaa ton jawan ja yamahan kunnostella,mopot osina myyntiin.Oli satasen papalle maksanu ja hakee ens viikonloppuna muulilla romppeet pois.