Passaako tilalle joku muu ku Viiatin oma tyytti?
Katastaa pitäs.
No passaa passaa tietenkin,samanlaisia ne on kaikki mutta ei se kytkentä tai jännitteet noin voi mennä.
Tai ainakin kuullostaa hieman oudolta että tyytille tulis 12V+ molemmille navoille.
Yleensä kai tyytille tulee jännite jatkuvasti sulakkeen takaa ja napilla annetaan vaan maa.Tai sitten napilla annetaan maaohjaus releelle joka antaa plussan tyytille joka saa maan auton rungosta kiinnikkeen läpi.
Tai tyytissä on 2 napaa ja toinen niistä jatkuva + ja toiselle napilta maa.Tai toisinpäin-napilla + ja toinen napa maissa.
Tämä hyvä lähtökohta kun alkaa miettimään sitä vikaa.Vika yleensä napilla tai tyytin liitoksissa tai ratin ja liukurenkaan välissä-joka johtaa sähkön napilta johtimeen joka menee auton sähköjärjestelmään.
Minä katsastin auton jo syyskuun alussa ja korjasin tyytin nyt muutama päivä sitten.Loput viat korjaan sitten kun iskee inspis.
Viat keksin oikeastaan puoliksi itse niin katsurin ei tarvinnu niistä sanoa muuta kuin olla yhtämieltä eli ei tullut korjauskehotusta saati vikamerkintää

mm iskarit uusiksi kaikki,toinen kallistuksenvakaajan koiranluu uusiksi.Ajovalon suuntaus säädettävä ja se tyytti.
No tyytissä oli vaan semmonen vika että toinen tyytti ei toiminut ja meidän mielestä siinä jäljellä olevassa oli niin typerä ääni yksistään että asialle kannattas tehhä jotain.
Olen koko ajan luullut että ne on niin hankalassa paikassa ettei viiti ees yrittää.Sitten ykspäivä huomasin että vaikkei sinne näe,yletyin sormikopelolla ronkkimaan johtoja ja se alkoi heti toimia että liittimet on vaan hapettuneita-edelleen..