Kirjoittaja Aihe: Kymco Agility  (Luettu 11712 kertaa)

Lokakuu 02, 2015, 15:31:07 ip
Vastaus #15

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Joo, se kävi pariminsaa eikä uuteen puhdistimeen tullut tippaakaan pensaa. Siskon mies tulee sunnuntaina irrottamaan letkun ku mun selkä ei taivu, apteekista hain semmosen hevosruiskun jolla näkee kun imee et aukeeko hana tai kaasarin reikä on tukossa.

Lokakuu 02, 2015, 19:49:47 ip
Vastaus #16

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Henri,osta Ural,Uralroikan motto on vaikeuksien kautta voittoon...
http://uralroikka.fi/sivut/

Lokakuu 02, 2015, 20:45:26 ip
Vastaus #17

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mun on pakko pysyä näissä jossa jalkaa ei tarvi nostaa, tossa halpiksessa on niin iso takaboxi että mun kyrärä mahtuu ja sitten Hondalippis päähän. Kypärän vapautus paperit on, niin ja yksi keltanen piuha irti niin kulkee 70Km/t, variaattorista prikka pois tai sorviin niin johan lähtee. Ilman putsarissa myös kuristin joka putos vahingossa maahan. Tässä toimii piilo kytkin lennossa, serkulla vaan niin kiiruita ettei ole löytänyt kauko käynnistystä. Vanhaan skodeen tein kytkennän että kauko käynnistyksellä kulki ja normi startilla alle 60Km/t. Peli lienee sunnuntaina kunnossa, josei muuta niin ohitamme sen saakelin alipaine hanan ja ostan uuden. Honda lippis päässä katsomaan vähän isompaa Hondaa, soon pojat ameriikkaa ku ajaa kypärän vapautus lappu lompakossa.

Lokakuu 02, 2015, 21:02:30 ip
Vastaus #18

tapio panttila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tekisipä mieleni kertoa, että nuuskan käyttö, vanhan kansan sanonnan, mukaan surkastuttaa aivoja. Mikä onkin todennettavissa.

Lokakuu 02, 2015, 23:50:15 ip
Vastaus #19

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No minä en ole nuuskaa edes kokeillu, enkä kokeile. Tämä kypärä vapautuis tuli kin selkänikama meni ylhäältä ja kypärän paino hakkaa kun skoden pyörät niin pienet. Nyt huomenna on skode kunnossa ja kypärä mahtuu siihen takaboxiin, ajan sen 15Km ja sitten oksennan ja ja paan Honda lippiksen päähän. Onko vaaraa muille ?

Lokakuu 06, 2015, 15:48:39 ip
Vastaus #20

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Just ajoin sen huollosta kotiin ja kypärä päässä, melko pirtee peli on.

Lokakuu 13, 2015, 19:09:54 ip
Vastaus #21

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Skodella ajelu tuntu niin hyvältä että kävin tekemässä kaupat taas, eli ensi keväänä on sata ja piikki Keevay alla. Nyt pannaan boxi ja saan hyvän hyvityksen alle 200Km ajetusta pelistä, taidan päästä viimeinki voiton puolelle. Ei tarvi enään motaria kiertää ja joka auton ei tarvi ohittaa, tana 53Km/t kulkee ja neljänkympin rajoitus alueella kaikki autot ohi vaan. Katotaan ensi kesänä meneekö ohi.