Kirjoittaja Aihe: Taas sitä mennään...  (Luettu 3106 kertaa)

Heinäkuu 09, 2015, 18:26:18 ip
Luettu 3106 kertaa

Pasi Pitkänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
, tällä kertaa Microsoftilta ulos. Salon toiminnot lakkaavat, pitää siis keksiä jotain muuta. No, kohta on aikaa harrastaa ja ehtii enemmän olla vaimon 'ilona'   :P
-Pasi-

Honda CB1100F -83
Honda CB750F -81 (myyty)
Honda CB125B6 -77

Heinäkuu 09, 2015, 21:55:02 ip
Vastaus #1

Kari Vähäkainu

• Vieras
Älä ole liikaa vaimon ilona! Harva pariskunta kestää toistensa seuraa 24/7, varsinkaan jos ovat tottuneet olemaan osan päivästä toisistaan erillään. Kannattaa hommata harrastus jossa on poissa silmistä, poissa mielestä. Olen nähnyt monta parisuhdetta kaatuvan liikaan yhdessäoloon mutta myös siihen että yhteistä aikaa ei löydy. Kai se kohtuus kaikessa pätee tähänkin asiaan.

Otan osaa työpaikan loppumisen takia.

Heinäkuu 09, 2015, 22:49:51 ip
Vastaus #2

Pasi Pitkänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos.

Vaimoni jos kuka tietää, että mulla on aina jotain projektia menossa. Välillä on ollut enemmän sanomista siitä, etten ole tarpeeksi tuvassa vaan keskityn liikaa näihin projekteihin... Eiköhän tuohonkin joku kohtuus/keskitie löydy.

Tän päivän aikana on käyty alakuolokohdassa ja nyt etsimään uusia haasteita. Eiköhän etsivä jotain löydä...
-Pasi-

Honda CB1100F -83
Honda CB750F -81 (myyty)
Honda CB125B6 -77

Heinäkuu 10, 2015, 06:23:36 ap
Vastaus #3

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Kiitos.

Tän päivän aikana on käyty alakuolokohdassa ja nyt etsimään uusia haasteita. Eiköhän etsivä jotain löydä...

Toivottavasti se työtahtikin tulee pian vuoroon... ;)
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Heinäkuu 10, 2015, 06:55:39 ap
Vastaus #4

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yt-neuvottelut meilläkin, 30% väkeä liikaa. Saa nähdä kuka lähtee lomien jälkeen.
Sen verran helpottaa että taidan päästä "putkimieheksi" iän puolesta.

L&K.

Heinäkuu 11, 2015, 23:00:05 ip
Vastaus #5

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Vaimon firmasta myytiin iso osa pois mutta viiden vuoden soppari että ostavat palvelut, no pahimmillaan saa työttömyys korvautusta ja sitten alkaa eläkesopimuksen mukainen eläke. On niin muhkea että elättinä pysyn, mut mä pärjään mun viikkorahalla ihan hyvin.