Kirjoittaja Aihe: Projektina Crescent Compact Vm: ??  (Luettu 10466 kertaa)

Kesäkuu 18, 2015, 00:55:04 ap
Vastaus #15

Jussi Valtonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Son tunturi joka kestää...
Anteeksi, että vähän nostelen näin vanhoja aiheita mutta: ajattelinpa sanoa projektista sanasen, elikkäs rojekti seisonu tallin nurkassa melkeen puolisen vuotta että en ole koskenu ollenkaa, mut tosa toukokuun loppu puoliskolla iski mopokärpänen et pakko tehä jotain, nyt on jo otettu ensimmäiset savutki jo koneesta ja hyvinhän toi raksuttaa mutta en ole viel kunnolla oikeen kokeilu ajamista kun jarruja ei ole viel sekä jalkatappeja niin ei ole voinu kunnolla kokeila mut kuitenki liikkuu, pari viikkoa sitten näin kaverin jolla oli samanlainen mopo kuin mulla ja ajeli sillä sit sopivasti yhden liikkeen pihaan ja rupateltiin hetki siittä moposta, ja kysäsin mistä vois saada helposti tilattua osia, kun asun täs lähellä haaparantaa, niin voin sanoa et oon kiitoksen velkaa hänelle kun hän tiesi yhden liikkeen jonka kautta pystyi tilaamaan osia ja liikkeen pitäjäkin osas suomea, niin olipa helpotus että sain projektin etenemään, tilailemalla jalkajarrutappi systeemin(mikä se nyt olis viralliselta nimeltään) ja sitten ketjusuojan, paljon halvemmalla pääsin mitä oisin itse joutunu maksaan kun olisin tilanu suomeen, varmaan tulen sitten jatkossa tilaamaan osia sieltä sitten, varmaan vaijerit tilaan kaikki kun unohin että olisin voinu tilata samalla mutta, onneks ei ole kauhea hätä kun, itsellä on nyt jonkinlaiset vaijerit testi mielessä paikallaan. Siinäpä sitten olikin tekstiä taas kerrakseen. Mainostanpa tähän väliin että 25-26.7 torniossa  vietetään oikeaa moottori tapahtumaa jonne sisäänpääsy on ilmainen ja rompetori tulee sinnekkin myös. Katuosoite: Hellälä, Näätsaarentie 241, Tornio, Linkin takana tieto tapahtumasta: http://www.torandaevents.com/events/oikea-moottoritapahtuma/
Kalustoa: Pappa Tunturi -74, Tunturi Super Sport -82, Crescent Compact -??