Kirjoittaja Aihe: Kehtaako tänne kuvia laittaa ja miten?  (Luettu 3315 kertaa)

Huhtikuu 23, 2015, 21:24:18 ip
Luettu 3315 kertaa

Frans Koskenheimo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hyvää iltaa kaikille!

Kaivelin tuossa Pappiksen tallista kevätlaittoa varten ja nappasin mielestäni melko hyvän tilannekuvan. Vähän hukassa kun olen vielä tämän foorumin kanssa, niin en uskaltanut ihan noin vain liimailla tänne bittisaastaa, enkä löytänyt selkeää FAQ:takaan. Voi tosin johtua siitäkin, että kaikki tuntuu nykyään olevan niin perhanan pienellä fontilla kirjoitettua ;)

Eli: miten, mihin ja mikä on maksimikoko?

Pöljä kiittää! :)
Tunturi '72, Tunturi '61 projekti ja HD-kuume...

Huhtikuu 23, 2015, 21:34:27 ip
Vastaus #1

Tommi Sipilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuossahan se lukee, maksimikoot joitten mukaan ku pelaa niin kuvat tulee tänne...

[ylläpito on poistanut liitteen]
Aim low and achieve your goals

Honda CX-500 1981
Tunturi Super Sport 1978 (ikuisuus projekti)

Huhtikuu 23, 2015, 21:42:07 ip
Vastaus #2

Frans Koskenheimo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tunturi '72, Tunturi '61 projekti ja HD-kuume...

Huhtikuu 24, 2015, 09:47:12 ap
Vastaus #3

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Aukase mieluummin tili johonkin pilivipalaveluun ja sieltä sitten jaat tänne vaan sen kuvan osotteen. Ite käytän flikcr piliveä ja se toimii hyvin. Näyttää olevan vielä melekeen tera jäljellä tilaa ja maksutonkin on.

Tälleen vaikka. Ei vie tilaa täältä ja toisekseen kuvaa ei tartte poistaa ketjusta palvelintilaa viemästä.

Vaan eipä nuo omat otokset monesti niin häävejä oo, eli sen puolesta vois jättää kehtaamattaki.

MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Huhtikuu 24, 2015, 10:13:27 ap
Vastaus #4

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tätä minä oon käyttänyt ja ei tartte rekistöröytyä http://kuvapilvi.fi/k/

Huhtikuu 24, 2015, 11:04:15 ap
Vastaus #5

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tätä minä oon käyttänyt ja ei tartte rekistöröytyä http://kuvapilvi.fi/k/

Minä oon käyttäny samaa.Helppo ja nopea.

Huono puoli on se ettei voi rekisteröityä(ehkä nykyään voi jo).

Nimittäin sen takia että sinne ladattuja kuvia ei pääse katsomaan mitenkään jälkeenpäin kun haluaa jakaa ne useammin kuin kerran.Eli joka kerta joutuu latamaan samat kuvat uudestaan,niitä ei voi myöskään muokata ja pilvitila täyttyy myös näin aivan suotta koska jokaisella latauskerralla sama kuva saa uuden ID:n ja solun palvelinlevyltä.
Sen puoleen kannattaisi minusta mieluummin käyttää pilveä johon voi rekisteröityä.Silloin on myös jotenkin parempi takuu siitä että kuvat ei häviä.Koska mikään ilmainen ei ole ikuista.Näinhän kävi mm. tunnetulle ImageShaqille.