VMPK ry Foorumi

Rompetori => Myydään: Mopot => Aiheen aloitti: Jarkko Sjölund - Kesäkuu 27, 2026, 19:52:30 ip

Otsikko: Honda PX50 3kpl
Kirjoitti: Jarkko Sjölund - Kesäkuu 27, 2026, 19:52:30 ip
Pitäis mopokantaa harventaa joten nämä ikuisuusprojektit menee myyntiin.


1. punainen, osiltaan lähes täydellinen, uusi sylinterisarja, 16" uudet kromivannekehät + pinnat sekä pakoputki tähän ostettu.
2. musta, osiltaan täydellinen mutta ERITTÄIN rapsakka eli ruostunut, varaosamopo.
3. musta, osina laatikoissa, tampereelta joskus ostin osina.


Nämä myydään vain kaikki kerralla hintaan 600e.
Vaasasta löytyy.