VMPK ry Foorumi
Moottoripyörät => Mopopalsta => Aiheen aloitti: Petri Nippala - Kesäkuu 13, 2026, 18:04:21 ip
-
Moro. Onko Rabeneickin tankin merkki kiinni jollain kierre systeemillä vai onko se painettu siihen? En viittis hajottaa sitä tietämättömyyttäni.
-
Muistelisin, että keskellä merkkiä on ruuvi kiinteästi paikallaan ja tankissa kierteet sille.
-
Ok.Kiitos.