VMPK ry Foorumi

Moottoripyörät => Mopopalsta => Aiheen aloitti: Petri Nippala - Kesäkuu 13, 2026, 18:04:21 ip

Otsikko: Rabeneick tankin merkki
Kirjoitti: Petri Nippala - Kesäkuu 13, 2026, 18:04:21 ip
Moro. Onko Rabeneickin tankin merkki kiinni jollain kierre systeemillä vai onko se painettu siihen? En viittis hajottaa sitä tietämättömyyttäni.

Otsikko: Vs: Rabeneick tankin merkki
Kirjoitti: Jani Kaasalainen - Kesäkuu 13, 2026, 18:05:37 ip
Muistelisin, että keskellä merkkiä on ruuvi kiinteästi paikallaan ja tankissa kierteet sille.
Otsikko: Vs: Rabeneick tankin merkki
Kirjoitti: Petri Nippala - Kesäkuu 13, 2026, 21:15:11 ip
Ok.Kiitos.